آزمون مشاوره ای همگام: با اضطراب امتحان و مدرسه مبارزه کنید!

با نزدیک شدن نهایی به سرعت، من می خواستم مسئله اضطراب امتحان را مورد توجه قرار دهم؛ زیرا تدریس و مشاوره می تواند به دانش آموزان کمک کند تا استراتژی هایی را برای غلبه بر اضطراب تست و مدرسه به طور کلی کمک کنند تا بتوانند از محدودیت های این نوع اضطراب پیروی کنند. آزمون مشاوره ای همگام.

ورود به سایت همگام (آزمون مشاوره ای همگام)

اضطراب امتحان تقریبا جهانی است در میان دانش آموزان تمام ملیت ها و قومیت ها. در حقیقت، غیر معمول بودن پیدا کردن یک دانش آموز است که به یک آزمون بزرگ بدون سطح اضطراب بالایی نرسیده است. نشانه های اضطراب امتحان می تواند شامل تخریب معده، سردرد، از دست دادن تمرکز، ترس، تحریک پذیری، خشم و حتی افسردگی باشد. استرس احساسی می تواند تا حد زیادی بر عملکرد دانش آموزان در آزمون و در مدرسه به طور کلی تاثیر می گذارد. استرس می تواند توانایی دانش آموزان برای جذب، حفظ و فراخوانی اطلاعات را مهار کند. این می تواند یک چرخه ی بدبختی باشد، زیرا احساسات مانند نا امیدی، ترس، خشم و اضطراب موجب می شود فعالیت عصبی در دو شاخه سیستم عصبی اتوئیکن قطع شود. در نتیجه، این منفی بر فعالیت هماهنگ شده و همگام در مغز تأثیر می گذارد، مانع توانایی ما برای تفکر واضح است.

آزمون مشاوره ای همگام

آزمون مشاوره ای همگام

در مقابل، احساسات و دستاوردهای مثبت می تواند منجر به افزایش هماهنگی و هماهنگ سازی در مغز و سیستم عصبی شود، که باعث می شود توانایی ما برای تفکر واضح تر داشته باشیم. این در اینجا آموزش است. آموزگاران می توانند دانش آموزان را با ابزار و استراتژی هایی که مهارت های عاطفی و عادات جسمی سالم را در هنگام آماده شدن برای آزمون ایجاد می کنند، می توانند به آنها در غلبه بر اضطراب تست و علائم مرتبط کمک کنند، در حالیکه توانایی آنها برای آماده سازی و انجام تست انتقادی آزمون مشاوره ای همگام.

نکته مهم:

مهم است که کمک به دانش آموزان در تشخیص آنچه احساس می کنند و به آنها ابزارهایی بدهند که به آنها کمک می کند تا احساسات مانند اضطراب، تردید، خشم و ناامیدی را یاد بگیرند. عادات فیزیکی مناسب دانش آموزان را قادر می سازد که انرژی و توانایی کافی برای مغز خود برای انجام کار خود را برای تفکر و تجزیه و تحلیل برای یک دوره مداوم از زمان.

در زیر برخی از نکات از ریاضی قلب است که آموزگاران می توانند آموزش و به صورت آزمون مشاوره ای همگام و کمک به دانش آموزان تمرین است.

راهنمایی برای دانش آموزان

ابزار خنثی را تمرین کنید:

هنگامی که احساسات ناراحت کننده ای در مورد اینکه آیا شما در آزمایش به خوبی انجام می دهید، ابزار خنثی را تمرین کنید. مهم است که حلقههای ذهن منفی را به وجود آورید که احساسات خودکشی یا ناراحتی را تقویت می کنند. هر بار که فکری منفی می کنید، تکرار کنید، حلقه را متوقف کنید و تمرین را خنثی کنید. با تمرکز بر روی منطقه اطراف قلب خود شروع کنید. این کمک می کند تا تمرکز را از حلقه ذهن دور کنید. سپس نفس عميق بکش نفس کشیدن به طوری که نفس شما در داخل و خارج از مرکز سینه شما جریان دارد. نفس بی سر و صدا و به طور طبیعی، چهار تا پنج ثانیه در نفس نفس و چهار تا پنج ثانیه در خارج از نفس. در حالی که تنفس می کنید، سعی کنید یک آرامش در مورد وضعیت پیدا کنید. این کار را در روزهایی که پیش از آزمون انجام می شود، درست قبل و در طول آزمون انجام دهید.

سوال هایی که اگر در مورد آنها مطرح شود:

قبل از اینکه ما باید چیزی شبیه آزمایش بگیریم، بسیاری از اضطراب هایی که احساس می کنیم این است که از اندیشه های منفی “چه چیزی” تشکیل شده است. اگر شکست بخورم، اگر نتوانم چیزی را بخاطر بسپارم، یا چیزی که اگر زمان را فراموش کنم، چه؟ سؤال کنید که اگر سوال مثبت باشد، می تواند به شما کمک کند تا معامله بزرگ را از وضعیت بیرون بیاورید و چیزها را به روش دیگری ببینید. نمونه هایی از این نوع سوالات عبارتند از: “اگر من بتوانم بیشتر از آنچه فکر می کنم می توانم به یاد بیاورم؟” “اگر اگر احساس کنم آرامتر از آنچه فکر می کنم می توانم احساس کنم؟”

افکار خوبی را در نظر بگیرید:

علم نشان می دهد که احساسات خوب مانند قدردانی می تواند به کارکرد مغزتان کمک کند. وقتی احساس عصبی یا اضطراب می کنید، این را امتحان کنید. شما می توانید آن را هر بار که شما نیاز دارید یا می خواهید انجام دهید. به یاد داشته باشید چیزی است که باعث می شود شما احساس خوبی داشته باشید. شاید این حیوان خانگی شما باشد یا اینکه چگونه احساس کردید که از مادرم تسبیح زیادی گرفتید یا اینکه پس از یک روز فوق العاده سرگرم کننده در پارک تفریحی با دوستانتان احساس کردید. پس از یادآوری احساس شما، این احساس را حفظ کنید. وانمود کنید که در دل خود نگه دارید اجازه بدهید احساس خود را برای ۱۰-۲۰ ثانیه یا بیشتر احساس کنید. مهم این است که اجازه بدهید خودتان احساس کنید که احساس خوبی دارید. تمرین این ابزار درست قبل از آزمون بزرگ.

خواب کافی:

تست های بزرگ نیاز به انرژی و استقامت زیادی دارند تا بتوانند برای چند ساعت تمرکز کنند. اطمینان حاصل کنید که حداقل هشت ساعت و ۱۰ ساعت خواب در شب قبل از آزمایش وجود دارد.
از آن لذت ببرید: قبل از شب، قبل از اینکه از ذهن تان خارج شوید، کاری را انجام دهید، مانند یک فیلم، یک بازی هیئت مدیره با خانواده تان یا شرکت در یک فعالیت ورزشی. به این ترتیب ذهن و احساسات شما در زمان آزمایش به آرامش می رسند.

یک صبحانه خشنودی بخورید:

مغز نیاز زیادی به انرژی دارد تا برای چندین ساعت تمرکز روی یک آزمایش بزرگ تمرکز کند. یک صبحانه خنک و سالم بخورید، از جمله کربوهیدرات های پیچیده و پروتئین، تا انرژی خود را تا زمانی که ممکن است ادامه دهید. غذاهایی مانند تخم مرغ، غلات و نان سبوس گندم به مغزتان کمک می کنند تا به روشنی بیشتر فکر کنید و در مقایسه با سرنگهای ناپدید کننده انرژی از نوشیدن یک پودر نوشابه یا خوردن یک کوکی برای صبحانه، بیشتر فکر کنید. برای یک غذای میان وعده، غذاهای ساده مانند کره بادام زمینی و کراکر، پنیر و کراکر و یا قرمز را برای حفظ انرژی تا ناهار ببرید.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *