آموزش و پرورش و یادگیری همگام

آموزش و پرورش و یادگیری همگام به یک رویداد یادگیری اشاره دارد که در آن یک گروه از دانش آموزان همزمان درگیر یادگیری هستند. قبل از یادگیری فناوری اجازه داده شده برای محیط های یادگیری همزمان، اکثر آموزش های آنلاین با استفاده از روش های یادگیری غیر همزمان انجام شد. از آنجایی که ابزارهای همزمان که می توانند برای آموزش استفاده شوند، در دسترس هستند، بسیاری از مردم به آنها به عنوان راهی برای کمک به کاهش چالش های مرتبط با فاصله عملیاتی در آموزش آنلاین کمک می کنند. مطالعات چندین مورد نشان می دهد که دانش آموزان قادر به ایجاد یک حس جامعه در مورد سیستم عامل های همگانی آنلاین هستند.

در حالی که بسیاری از برنامه های آموزشی آنلاین به عنوان و با ظهور ابزارهای کنفرانس وب آغاز می شود، مردم می توانند در همان زمان در مکان های مختلف نیز یاد بگیرند. به عنوان مثال، استفاده از پیام های فوری و یا چت زنده، وبینارها و کنفرانس های ویدئویی برای دانش آموزان و معلمان برای همکاری و یادگیری در زمان واقعی اجازه می دهد.

برنامه های کاربردی برای آموزش و پرورش و یادگیری همگام


یک سخنرانی نمونه ای از یادگیری همزمان در یک محیط چهره به چهره است، زیرا آموزگاران و معلمان همگی همزمان در یک مکان قرار دارند. نمونه دیگری از یک رویداد یادگیری هماهنگ شامل دانشجویانی است که تماشای یک جریان مستقیم وب از یک کلاس را دارند، در حالی که همزمان در یک بحث شرکت می کنند. یادگیری همزمان می تواند با داشتن دانش آموزان و مدرسان در یک کلاس از طریق ابزار کنفرانس وب شرکت کنند. این تجربیات همزمان می تواند برای توسعه و تقویت روابط استادان دانشجویی و دانشجویی و دانشجویی طراحی شده باشد، که می تواند در برنامه های آموزش از راه دور یک چالش باشد.

آموزش و پرورش و یادگیری همگام

آموزش و پرورش و یادگیری همگام

تاریخچه آموزش و پرورش و یادگیری همگام

ارتباط همزمان در آموزش از راه دور مدت ها قبل از ظهور استفاده از رایانه در یادگیری همگام آغاز شد. پس از اولین روزهای آموزش از راه دور، زمانی که دانش آموزان و مدرسان از طریق اداره پست بی نهایت ارتباط برقرار می کردند، فرم های همگانی ارتباط در آموزش از راه دور با رادیو و تلویزیون پخش شد. [۶] با این حال، تا دهه ۱۹۸۰، با ویدئو کنفرانس و تلویزیون تعاملی، دانش آموزان نمی توانند از سوالات و بحث در مورد مفاهیم در هنگام دیدن شرکت کنندگان در یک محیط همگام. تظاهرات چند رسانه ای تعاملی، اینترنت، دسترسی به منابع مبتنی بر وب، به شکل همزمان و غیر همزمان از ارتباطات کامپیوتری واسطه شده در دهه ۱۹۹۰ [۷] (Bernard et al.، ۲۰۰۵؛ Simonson et al.، ۲۰۱۲، p. 37)

منبع: ویکی پدیا

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *