آموزش همگام: رویکرد ترکیبی برای یادگیری خودگردان

تعریف یادگیری و آموزش همگام روی صفحه دوم تقریبا چیزی است که به نظر می رسد آن را ممکن است از طریق صفحه دوم یادگیری کند. با این وجود لزوما این آموزش همگام بدان معنا نیست که هر دانش آموز به طور قاطعانه کار خود را انجام می دهد و حتی هر دانش آموز باید دستگاه خود را داشته باشد. بیایید یک لحظه به عقب برگردیم و نگاهی به تصویر بزرگ یادگیری بیاندازیم.

ورود به سامانه همگام

یادگیری در مورد دانش آموزان در تعامل و ایجاد ایده های جدید است. برای دهه ها بخش “ایجاد” عمدتا خاموش بوده است، برای پروژه های پایان پروژه یا نوشتن دستورات ذخیره شده است. و همچنین بخش تعامل اغلب از دست رفت. تعامل با معلمان و کتاب های درسی امکان پذیر است و همچنین با برنامه ها و قرص ها، اما نه با مقیاس مشابه، با همان میزان شخصی سازی و یا همان عوامل جذاب و جذاب.

تفاوت بین ۱: ۱ و یادگیری صفحه نمایش دوم

در یک محیط ۱: ۱، هر دانش آموز دارای دستگاه خود است – که به طور قابل توجهی باز می شود. محیط های یادگیری صفحه نمایش نیز می توانند هر دانش آموز با داشتن یک دستگاه خود یا حتی یک در هر گروه را ببینند. تفاوت این موضوع همگام سازی است. در کلاس دوم یادگیری، معلمان و دانش آموزان با یکدیگر همگام سازی می شوند، در حالی که هنوز ابزارها، استراتژی ها، آزادی ها و فضا را برای روشن کردن، گسترش، ایجاد یا اتصال یادگیری دارند.

استعاره از معلم را به عنوان یک هادی و دانش آموزان به عنوان اعضای سمفونی بیاورید. تقریبا این همان چیزی است که یادآوری صفحه نمایش دوم نشان می دهد – یک گروه از دانش آموزان موسیقی خود را ایجاد می کنند، اما همچنان معلم را به عنوان یک راهنما هدایت می کنند. تفاوت این است که در اینجا معلم “صفحه اول” است – نقطه همگام سازی. در این نقش، آنها چه چیزی را انتخاب می کنند، چه زمانی، و چگونه دانش آموزان با صفحه اصلی اولیه یا خود معلم همگام می شوند و این یعنی آموزش همگام.

یک تصویر واضح روش آموزش همگام سازی

تصویر زیر به این اشاره می کند که معلم در حال ارائه “محتوا ۱” است و هر دانش آموز یا گروهی از دانش آموزان به ترتیب به ۱A، ۱B، ۱C و غیره دسترسی دارند. این که آیا این کار در ۴ گروه با ۴ قرص یا ۲۸ دانشجو فردی در کلاس های ۱: ۱ یا BYOD انجام می شود، ایده بزرگ یکسان است: دانش آموزان دسترسی به (یا ایجاد) محتوای شخصی را در حالی که معلم راهنمایی می کند و هسته درس را تسهیل می کند.

یک زمینۀ شسته و رفته بین یادگیری خودآموز و عصبانی شدن در مرحله، بله؟ پس بعضی از مزایای شما به عنوان یک معلم چیست؟

 

آموزش همگام

آموزش همگام

منبع: teach thougth

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *