۴ راه همگام سازی آموزش و یادگیری دانش آموزان در مدارس

این مقاله در مورد همگام سازی آموزش و یادگیری در مدارس است.

ورود به سایت همگام

۱٫ شما می توانید خلاقیت بیشتری را متفاوت کنید

در رویکرد آموزش همگام، معلمان توانایی تفکر خلاقانهتری نسبت به گذشته دارند، به دلیل فراوانی فراوانی از منابع یادگیری جذاب و انعطاف پذیر در اینترنت، از شبیهسازی یادگیری به کانالهای YouTube، وبلاگها، سیستمهای رسانههای اجتماعی و موارد دیگر.

اگر شما به عنوان تمایل به تمایز به عنوان ارائه محتوا، فرآیندها، محصولات یا محیط یادگیری مبتنی بر آمادگی یا علاقه برای مثال، فراتر از آن فرآیندها، محصولات، محیط زیست و یا محتوای متفاوت فکر کنید، خلاق تر می توانید به عنوان یک معلم دریافت کنید. در اینجا، دانش آموزان تنها نیاز به همگام سازی با استاندارد خود، یا موضوع، سوال اساسی، و یا هر چیز دیگر. شما موضوع اصلی را انتخاب می کنید و مسیر خود را در تعقیب آنها دنبال می کنید.

همگام

همگام

۲٫ دانش آموزان می توانند از برنامه های اجتماعی به طور طبیعی استفاده کنند

با استفاده از برنامه های اجتماعی در تطبیق همزمان، دانش آموزان می توانند با استفاده از “صدای دیجیتال” خود یکدیگر را تعامل کنند. آنها همچنین می توانند شبکه های مربوطه و جوامع، همسالان در مدارس دیگر را در اختیار داشته باشند. رهبران جامعه و سازمان، و یا حتی کارشناسان محتوا.

آنها همچنین می توانند تفکر خود را کنترل کنند و با استفاده از بحث های پشت کوه در توییتر یا Instagram مخلوط کنند. آیا می توانم کار خود را انجام دهم و حیرت زده کنم؟ البته، اما این جدید نیست. و همچنین این همان شبکه ها، گروه های همکار و حتی خانواده ها را نیز آسان تر می کند. برای ردپای دیجیتال!

۳٫ شما می توانید مدارک تحصیلی بیشتری را دنبال کنید

این احتمالا بزرگترین نکته یادگیری برای یادگیری روی صفحه نمایش برای یادگیری بسیاری از معلمان است: توانایی برای پیوستن به مدارک تحصیلی لازم. در حالیکه بسیاری از معلمان می خواهند دانش آموزان را به نوآوری و هدایت خودشان هدایت کنند، این اغلب با خواسته های الزامات ارزیابی و نگرانی های مدرسه و منطقه محلی مواجه می شود.

چگونه می توانیم یادآوری صفحه دوم را در اینجا کمک کنیم؟ با اجازه دادن به معلمان تم اصلی یا Sync Point را انتخاب کنید، در حالی که هنوز اتاق دانشجویی را برای ایجاد، منابع خود، درک و درک خود و غیره پیدا کنید.

به این ترتیب، این نوعی از رویکرد مخلوط به قرص است – یعنی ترکیبی از مسیر یافتن به مسیری که شما به آن علاقه دارید و آن را انجام دهید-این-پس-این-پس-این-زیرا من گفتم دانش آموزان می توانند یادگیری خود را با معلمان گسترش دهند یا گسترش دهند و خودشان را به موازات معلم ایجاد کنند. آنها می توانند کنجکاوی خود را دنبال کنند، در حالی که معلم دوباره به آن پاسخ می دهد، یا صدای خود و انتخاب خود را با صدای دیجیتال خودشان اضافه می کنند.

۴٫ این دانش آموزان به طور مستقیم با محتوا ارتباط برقرار می کنند

در مقایسه با سنتی ۱: ۱ کلاس درس، همگام آموزش / یادگیری صفحه نمایش دوم کمتر “باز” ​​است؛ در مقایسه با کلاس های سنتی، بیشتر از این است. جایی در وسط، صفحه دوم، دانش آموزان را به جای ساعت تماشا می کند. پاسخ به جای گوش دادن؛ به جای تماشای دیگران ایجاد کنید. همچنین هر دانش آموز را در ساعت برای تولید چیزی قرار می دهد.

در یک کلاس کلاس دوم، هر دانش آموز یک ابزار دیجیتال برای ایجاد صدا دارد، اما با توجه به نوعی سرعت، ریتم یا الگو که توسط معلم تعیین شده است، که برای همه تکنولوژی در جهان تقریبا همیشه منابع قدرتمند یادگیری یک دانش آموز به آن دسترسی دارند.

منبع: teach tought

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

یک پاسخ

  1. ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

    […] ۴ راه همگام سازی آموزش و یادگیری دانش آموزان در مدارس […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *