تصویر صفحه اول وب سایت راهبران - سامانه پشتیبانی شبکه شاد rahbaran.medu.ir

سامانه راهبران شاد (سایت rahbaran.medu.ir) وب سایتی است که توسط دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش برای پشتیبانی از کاربران شبکه شاد راه اندازی شده است.

تصویر صفحه اول وب سایت راهبران - سامانه پشتیبانی شبکه شاد rahbaran.medu.ir
تصویر صفحه اول وب سایت راهبران – سامانه پشتیبانی شبکه شاد rahbaran.medu.ir

از طریق این سامانه پشتیبانی، کلیه کاربران شبکه شاد (اعم از مدیران مدارس، معلمان و دانش آموزان) که در استفاده از این برنامه دچار مشکل شده اند می توانند سؤالات و مشکلات خود را مطرح کنند.

پرفروش ترین گوشی های موبایل دیجیکالا

2 minutes
https://dkstatics-public.digikala.com/digikala-products/fc73422b1298d590207d0e298c6ee8d2fa8a7d89_1626015056.jpg?x-oss-process=image/resize,m_lfit,h_350,w_350/quality,q_60

گوشی موبایل نوکیا مدل 105 - 2019 TA-1174 DS دو سیم‌ کارت

گوشی موبایل نوکیا مدل 105 - 2019 TA-1174 DS دو سیم‌ کارت
گوشی موبایل نوکیا مدل 105 - 2019 TA-1174 DS دو سیم‌ کارت
۱,۵۵۰,۰۰۰ تومان
۱.۵۵ میلیون تومان
https://dkstatics-public.digikala.com/digikala-products/b394bb4d1b12769e0ebdc689f47bc429beee6c0e_1626014193.jpg?x-oss-process=image/resize,m_lfit,h_350,w_350/quality,q_60

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A21S SM-A217F/DS دو سیم‌کارت ظرفیت 64 گیگابایت

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A21S SM-A217F/DS دو سیم‌کارت ظرفیت 64 گیگابایت
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A21S SM-A217F/DS دو سیم‌کارت ظرفیت 64 گیگابایت
۲.۲۸۹ ۲,۲۸۹,۰۰۰
۸٪
۲,۰۹۹,۰۰۰ تومان
۲.۰۹۹ میلیون تومان
https://dkstatics-public.digikala.com/digikala-products/28a3c87f1bfd65ec65e005719a56953fd246fca3_1626014984.jpg?x-oss-process=image/resize,m_lfit,h_350,w_350/quality,q_60

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A12 SM-A125F/DS دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A12 SM-A125F/DS دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A12 SM-A125F/DS دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت
۲.۷۹ ۲,۷۹۰,۰۰۰
۵٪
۲,۶۵۰,۰۰۰ تومان
۲.۶۵ میلیون تومان

 

طبق اعلام مسئولان آموزش و پرورش و شبکه آموزش دانش آموز (شاد) در تمام مناطق و نواحی آموزش و پرورش در سراسر کشور، افراد متخصصی تحت عنوان راهبران شاد مسئولیت پاسخگویی به مشکلات و سؤالات کاربران را دارند.

راهبران شاد در صورت لزوم پیام های مطرح شده از جانب کاربران را برای بررسی بیشتر و رفع مشکل به شرکت مجری و پشتیبان شبکه شاد ارجاع می دهند.

قسمت های سایت راهبران – سامانه پشتیبانی شبکه شاد rahbaran.medu.ir

سامانه راهبران شاد ، دارای سه بخش برای طرح مشکلات و مشاهده پاسخ های پشتیبانان سامانه است:

1 – ارسال پیام (تیکت پشتیبانی)

در بخش ارسال پیام کاربران می توانند مشکلات و سوالات خود را از پشتیبان ها و راهبران شبکه شاد در سراسر کشور بپرسند. کارشناسان (راهبران شاد) در اسرع وقت به سوالات آن ها پاسخ داده و یا در صورت لزوم به شرکت پشتیبان ارجاع می دهند.

اگر شما کاربر شبکه شاد (اعم از مدیر مدرسه، معلم یا دانش آموز) هستید، برای طرح مشکل یا سؤال خود، در صفحه اصلی سامانه راهبران شاد، روی دکمه ورود در بخش ارسال پیام کلیک کنید.

در صفحه ارسال پیام، باید تمام ورودی ها را انتخاب کرده یا وارد کنید؛ به استثنای کد مدرسه و توضیحات که نوشتن آن ها الزامی نیست.

از جمله مواردی که باید در صفحه ارسال پیام انتخاب شود، نوع کاربری (دانش آموز، مدیر، معلم، فرهنگی) و گروه پیام است.

گروه پیام در سایت راهبران شاد، شامل مواردی از قبیل خطاهای سیستمی، احراز هویت، عدم نمایش پیام ها، مشکلات کاربری، نرم افزارهای جانبی و سرویس های شاد است.

مشکلات نصب و بروزآوری، سامانه تحت وب شاد، سیستم عامل های گوشی، ساخت محتوای الکترونیکی و برنامه ریزی و فعالیت آموزشی از جمله موارد دیگری است که می توان به عنوان گروه پیام در صفحه ارسال پیام انتخاب نمود.

پس از نوشتن پیام، باید روی دکمه ذخیره کلیک تا اطلاعات وارد شده به سایت راهبران شاد ارسال گردد. حتماً دقت کنید که کد یا شماره پیگیری که بعد از ثبت تیکت ، سامانه ارائه می کند، جایی یادداشت یا ذخیره کنید.

2 – پیام های من (مشاهده پاسخ پیام)

برای پیگیری پیام خود و مشاهده پاسخ های کارشناسان (راهبران) شبکه شاد از این بخش می توانید استفاده کنید.

با کلیک روی دکمه ورود در بخش پیام های من، وارد صفحه مشاهده پیام می شوید. در این صفحه باید شماره پیگیری که در زمان ارسال پیام از سیستم دریافت کرده اید را وارد نمایید. در صورتی که پاسخی برای تیکت پشتیبانی شما نوشته شده باشد، می توانید آن را مشاهده کنید.

3 – پرسش های پرتکرار (سؤالات متداول)

با کلیک روی دکمه ورود در بخش پرسش های پرتکرار در صفحه اصلی سامانه راهبران شاد، می توان پیام هایی که دارای بیشترین تکرار بوده و یا اینکه پرسش و پاسخ هایی که برای کاربران مفید است را مشاهده کرد.

در صفحه پرسش های متداول، به دو صورت می توانید دنبال سؤالات پرتکراری که در خصوص شبکه شاد در سامانه راهبران شاد ثبت شده اند گشته و آن ها را ببینید:

  1. انجام جستجو از طریق نوشتن یک کلمه کلیدی (مثل پخش زنده) در کادر جستجو. در این صورت، سؤالاتی که حاوی عبارت مورد نظر شما هستند به شما نمایش داده می شود.
  2. مشاهده پیام ها و پرسش های متداول بر مبنای دبسته بندی آن ها از طریق انتخاب گروه پیام ها که در حال حاضر شامل 11 گروه است که در بخش اول به عناوین آن ها اشاره شد.

برای مشاهده پاسخی که برای هر سؤال ثبت شده، روی متن آن کلیک کنید.

برای ورود به وب سایت سامانه راهبران شاد (پشتیبانی شبکه آموزش دانش آموز) RAHBARAN.MEDU.IR کلیک کنید

۲ دیدگاه در “معرفی سایت راهبران – سامانه پشتیبانی شبکه شاد rahbaran.medu.ir

  1. اسماعیل رضایی گفت:

    سلام . خسته نباشید
    اینجانب اسماعیل رضایی آموزگار کلاس سوم استان هرمزگان میناب بخش هشتبندی هستم
    متاسفانه برنامه شاد برا من باز نمیکنه
    کد ملی خودم میزنم ولی قبول نمیکنه

    1. سلام
      پیشنهاد می کنم ابتدا راهکارهایی که در صفحه مشکلات متداول مربوط به احراز هویت در شاد پیشنهاد شده را مطالعه کنید و اگر نتوانستید مشکل خود را برطرف نمایید، با مدیر مدرسه خود در خصوص شماره موبایلی که در بخش “مشخصات شناسنامه ای” در سامانه سناد برای شما ثبت شده گفتگو کنید.
      اگر همه چیز درست بود و باز هم مشکل شما برطرف نشد می توانید در سایت راهبران شاد (بخش ارسال پیام) مشکل خود را مطرح نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may also like